فراخوان رقابت بین المللی معماری Karin Dom

بنیاد Karin Dom با حمایت بنیادهای VELUX، شهرداری وارنا، Chamber of Architects و اتحادیه معماران بلغارستان میزبان یک مسابقه بین المللی معماری است.

به گزارش گالری آنلاین، این رویداد از کلیه معماران از سراسر دنیا که مایل به کار هستند و به پروژه های اجتماعی علاقه مند هستند ، دعوت کرده تا در مسابقه برای ساختمان جدید Karin Dom شرکت کنند.

در مجموع 10،000 یورو به سه طرح برتر اهدا می شود - جایزه اول 5000 یورو + قرارداد + انتشار اثر؛ جایزه دوم 3،000 یورو + انتشار اثر و جایزه سوم 2،000 یورو + انتشار اثر است.

این مسابقه با هدف یافتن الهام بخش ترین، خلاقانه ترین و در عین حال کاربردی و مناسب ترین پروژه برای ساختمان جدید برگزار شده است که به عنوان الگویی برای ارائه خدمات به کودکان دارای نیازهای ویژه و خانواده های آنها است و شامل یک مرکز آموزشی خواهد بود.

بلغارستان کشوری در جنوب شرقی اروپا است که در حال توسعه آموزش همگام و خدمات پیشگیری و درمان سریع برای کودکان دارای نیازهای ویژه و خانواده های آنها است. یکی از سازمان های غیردولتی پیشرو، که به طور فعال در این روند شرکت می کند، Karin Dom است.

از نخستین سازمان هایی در بلغارستان که جایگزین الگوی نهادها برای خدمات و مراقبت از کودکان دارای نیازهای ویژه و خانواده های آنها شده Karin Dom است.

این کار در سال 1994 توسط دیپلمات ایوان استنسیوف تأسیس شد، که اهدا کنندگان و متخصصان را جذب و الهام بخشید تا ثابت کند که فرزندان "غیرقابل آموزش" وجود ندارند.

در حال حاضر، Karin Dom بیش از 300 کودک و خانواده را پشتیبانی می کند و بالغ بر 1200 متخصص و والدین را در سال آموزش می دهد.

همه این فعالیت ها در یک ساختمان قدیمی انجام می شود که پاسخگوی نیاز سازمان برای توسعه نیست.

پروژه های ارسالی توسط یک هیئت داوران بین المللی 9 عضو ارزیابی می شود.

از شرکت کننده ای که مقام اول را بدست آورده است دعوت می شود تا برای توسعه یک پروژه سرمایه گذاری فنی و کاری و نظارت نویسنده برای ساختمان جدید به ارزش 100000 یورو امضا کنند.

هیچ هزینه ای برای ورود در نظر گرفته نشده و ورود به این مسابقه کاملا رایگان است.

مهلت ثبت نام: 19 فوریه 2020 (30 بهمن 98)

اعلام نتایج: مارس 2020

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi