فراخوان رقابت تصویر سازی Art On Climate

تغییرات اقلیمی موضوع رقابت رایگان تصویر سازی Art On Climate است که برای برگزیدگان در مجموع 12 هزار یورو جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

به گزارش گالری آنلاین، هدف از رقابت بین المللی تصویر سازی Art On Climate که هر ساله در سطح جهانی برگزار می‌شود جلب توجه عموم به فعالیت هایی است که بر علیه تغییرات اقلیمی صورت گرفته و فراهم کردن بستری برای تبادل ایده‌ و راهکارهای مقابله با تغییرات اقلیمی و تشویق مردم به ایجاد تغییرات هدفمند در سبک زندگی خود در پاسخ به این چالش جهانی است.

این رویداد توسط Fingertips Company Limited و با حمایت Allianz Global Investors (AllianzGI) برگزار شده و بستری در اختیار تصویرگران و دانشجویان قرار می دهد تا استعدادها و مهارت های خود را به نمایش بگذارند.

این رویداد از شرکت کنندگان دعوت می کند با ارسال آثار خود با موضوع "تغییرات اقلیمی" در رقابت سال 2022 شرکت کنند.

شرکت کنندگان می توانند از موارد زیر در خلق آثار خود استفاده کنند:

1. سبک زندگی خود را تغییر دهید تا تحولی واقعی در زندگی خود ایجاد کنید.

ما به عنوان شهروندان زمین موظف هستیم با تغییرات اقلیمی مقابله کنیم. با استقبال از سبک زندگی جدید که آسیب کمتری به محیط زیست وارد می کند می توانیم بخشی از این راهکار باشیم. بطور مثال، برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، از حمل و نقل الکتریکی استفاده کنیم و در صورت امکان پیاده روی یا دوچرخه سواری را به رانندگی ترجیح دهیم و یا با استفاده از چراغ های LED و وسایل برقی کم مصرف تر مصرف انرژی خود را کاهش دهیم.


2- سیاره خود را برای آیندگان حفظ کنیم:

تغییرات اقلیمی یک بحران جهانی و فراتر از مرزها بوده و نیاز به همکاری تمام اقشاردر سراسر جهان از جمله مردم، کسب و کارها و دولت ها دارد. اقدامات حاضر جهان آینده ما را شکل می دهد. اگر همه برای مقابله با تغییرات اقلیمی دست به دست هم دهیم، ایجاد تغییر و ساخت دنیایی امن به ویژه برای نسل های آینده غیر ممکن نخواهد بود.


3- برای دیگران از فعالیتی که تاثیر گذاری شما را پررنگ تر می کند سخن بگویید.

سخن گفتن با دوستان و خانواده در رابطه با فعالیت هایی که برای کاهش گازهای گلخانه ای انجام می دهید، از مهم ترین کارهایی است که می توان برای مبارزه با تغییرات اقلیمی انجام داد. با صدای خود در نقش یک مصرف کننده، مشتری یا رای دهنده قدرت کلام خودرا بالا ببرید تا کسب و کارها و مسئولین را بیش از پیش از اهمیت مشکلات اقلیمی آگاه سازید.


4- نسبت به فعالیت های اقلیمی خوشبین باشید.

تعداد زیادی از افراد و سازمان ها تغییرات اقلیمی را در اولویت فعالیت های خود قرار می دهند؛ از این رو امید زیادی به مبارزه با تغییرات اقلیمی وجود دارد. در حال حاضر تعداد زیادی از جوانان در این راه پیشقدم شده و سازماندهی فعالیت ها، پیشبرد تغییرات و تشویق مردم به انجام فعالیت های اقلیمی هدفمند را بر عهده گرفته اند.


5. برای ایجاد منافع اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی به فعالیت های اقلیمی هدفمند بپردازید.

ساخت دنیایی دوستدار محیط زیست چالش مهمی است که مزایای قابل توجهی نیز می تواند به همراه داشته باشد از جمله مهار هزینه های سرسام آور تغییرات اقلیمی، ایجاد مشاغل سبز بیشتر (سازگار با محیط زیست)، آب و هوای پاک، بهبود بهداشت عمومی، حفظ اکوسیستم و گونه های مختلف جانوری و گیاهی، و ساخت اقتصاد جهانی فراگیرتر و پررونق تر برای همگان.


شرایط ارسال:

هر شرکت کننده می تواند حداکثر سه اثر ارسال کند.

استفاده از هر تکنیک (نقاشی، نرم افزار، مدیا و ...) در این رقابت آزاد است.

آثار باید در ابعاد A3 (عمودی یا افقی) بوده و فایل های ارسالی با فرمت JPG، رزلوشن dpi 300 و حداکثر 10 مگابایت آپلود شوند.

توضیح مختصری از هر اثر (حداقل 30 کلمه، حداکثر 100 کلمه) نیز باید ضمیمه شود.


جوایز:

در مجموع 12000 یورو برای برترین آثار منتخب در نظر گرفته شده است.

جایزه نفر اول: 2000 یورو

جایزه نفر دوم: 1500 یورو

جایزه نفر سوم: 1000 یورو

جایزه برندگان جایزه شایستگی: 150هر یک یورو (50 نفر)


همچنین به نفرات اول، دوم، سوم و برندگان جایزه شایستگی از طریق ایمیل گواهی الکترونیکی اعطا خواهد شد.


شرکت در این رقابت برای هنرمندان بالای 18 سال از سراسر جهان آزاد و رایگان است.


آخرین مهلت ارسال: 19 آگوست 2022 (28 مرداد 1401)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi