فراخوان جایزه منتقدان هنری جوان

بیش از هزار یورو جایزه نقدی در رقابت نقد هنری AICA در نظر گرفته شده است.

به گزارش گالری آنلاین، هدف این رویداد تشویق منتقدان هنری به درگیر شدن با موضوعاتی است که به طور معمول در رسانه ها پوشش داده نمی شود. همچنین تشویق اشکال جدید بیان انتقادی؛ و ترویج بین المللی ایده های جدید و نوشته های جدید است.

هر شخص میتواند یک مقاله WORD 2000-5000 کلمه ای با حداکثر شش تصویر و یک کتابنامه (تصاویر یادداشت در کتابشناسی) ارسال نماید. همچنین متقاضیان باید بیوگرافی 150 کلمه ای را به زبان انگلیسی و WORD (نه رزومه) ارسال کنند.

منتخبین رقابت در کنگره بین المللی AICA: آرژانتین 13 تا 19 نوامبر 2022 اعلام خواهند شد.

برندگان از طریق ایمیل 22 اکتبر 2022 مطلع خواهند شد.

جوایز نقدی: جوایز زیر اهدا خواهد شد:

مقام اول 1000 یورو ، مقام دوم 500 یورو و مقام سوم 250 یورو ، گواهی نیز ارائه خواهد شد.

معیارهای مقاله

نوشته باید از یک روایت قوس دار پیروی کند. نویسندگان ممکن است به هنرمندان، آثار هنری منفرد، نمایشگاه‌ها ارجاع دهند و در صورت نیاز، پیشینه تاریخی، خاطرات و حتی داستان‌های تخیلی را شامل شوند. موضوعات مربوط به تغییرات آب و هوا و بی عدالتی اجتماعی با توجه به موضوع کنگره بیشتر مورد توجه است. وقتی در مورد انتقاد در قرن بیست و یکم صحبت می کنیم؟- نقد هنر و موضوعات شهروندی، از اهمیت خاصی برخوردار است.

پس از آن دو کنگره بین المللی در یونسکو، انجمن بین المللی منتقدان هنر (AICA) در سال 1950 تأسیس شد و در سال 1951 در رتبه NGO پذیرفته شد. AICA متشکل از کارشناسان مختلفی است که مشتاق توسعه همکاری های بین المللی در زمینه های آفرینش هنری، انتشار و توسعه فرهنگی هستند.


AICA حدود 5000 متخصص هنر را از 95 کشور در سراسر جهان گرد هم می آورد که در 63 بخش ملی و یک بخش باز سازماندهی شده اند. AICA در تمام نقاط جهان از جمله اروپا، استرالیا، آمریکای شمالی و جنوبی و دریای کارائیب نمایندگی دارد.


شرکت در این رویداد رایگان است.

مهلت ورود: 15 سپتامبر 2022 (24 شهریور 1401)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi