امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پیام نور

مهلت ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون(صرفا بر اساس سوابق تحصیلی) با احتساب زمان تمدید شده، امروز سه‌شنبه ۱۵ بهمن ماه پایان می‌یابد، علاقه مندان به تحصیل در این رشته‌ها جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اطلاعیه سازمان سنجش در این زمینه مراجعه کنند.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، دانشگاه پیام نور اعلام کرده است که در تمامی گروه های آزمایشی؛ علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر پذیرای داوطلبان علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه است. بنابراین آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده و یا حتی مجاز به انتخاب رشته نشده‌اند نیز می‌توانند در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور که گزینش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) صورت می گیرد، ثبت نام نمایند.

کلیه داوطلبان می‌توانند اطلاعات بیشتر را از طریق "اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در رابطه با تمدید مهلت ثبت نام و سری چهارم رشته های تحصیلی جدید در مرحله تمدید پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی در رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ " دریافت کنند.

logo-samandehi