تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه تربیت مدرس

مهلت مجدد ثبت‌نام برای پذیرش بدون آزمون دانشجویان در دوره‌های دکتری تخصصی سال ۱۳۹۹ دانشگاه تربیت مدرس تا ۳۱ اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، دانشگاه تربیت مدرس اعلام کرد: باتوجه به مشکلات بوجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین درخواست‌های متعدد داوطلبان مبنی بر تمدید مهلت ثبت‌نام به اطلاع می‌رساند که مهلت ثبت نام داوطلبان پذیرش در این دانشگاه حداکثر تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۹ تمدید شد.

ضروری است داوطلبان واجد شرایط در فرصت باقی مانده نسبت به ثبت نام و بارگذاری کلیه مدارک الزامی در سامانه گلستان دانشگاه وفق مفاد اطلاعیه منتشر شده از سوی دانشگاه تربیت مدرس اقدام کنند.

همچنین نتیجه بررسی اولیه نسخه الکترونیکی مدارک داوطلبان پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق بخش آموزش وبگاه دانشگاه اعلام می‌شود و صرفا داوطلبانی که وضعیت بررسی مدارک آنها در سامانه گلستان دانشگاه "تایید" می‌شوند، مجاز به تکمیل فرایند ثبت نام و دریافت گواهی مربوط می‌شوند و نیازی به پیگیری و تماس تلفنی در این خصوص نیست.

بر اساس اعلام دانشگاه تربیت مدرس، داوطلبان در راستای عدم مراجعه حضوری به دانشگاه می‌توانند درخواست خود مبنی بر تکمیل و دریافت فرم را به پست الکترونیکی amoozesh@modares.ac.ir ارسال کنند تا فرم مربوط پس از تکمیل و تایید توسط مدیریت امور آموزشی دانشگاه به پست الکترونیک آنان ارسال شود.

logo-samandehi