مثل یک معمار فکر کنید

اگر مایلید فقط به جای ساختن یک ساختمان، معماری خلق کنید سه گزینه در اختیار دارید: معمار استخدام کنید، معمار شوید یا بیاموزید مانند یک معمار بیاندیشید.

این کتاب شامل سه مورد گفته شده است و همان گونه که یک فرد غیرحرفه ای را مورد مخاطب قرارمی دهد به همان روش با دانش آموزان، متعصبان، ساختمان سازها، توسعه دهندگان، مشاوران ساختمان، معلمان و معماران ارتباط برقرار می کند و همچنین آن دسته از افرادی که دوست دارند معمار شوند.این کتاب با این موضوع در ارتباط است که فرد چگونه با موفقیت سرمایه گذاری کند و افراد چگونه زندگی دل پذیری داشته باشند.

طبق توضیح نویسنده در مقدمه این کتاب:هدف من ارائه روش‌هایی است که منجر به طراحی ساختمان‌هایی می‌شود و به کیفیت زندگی افراد رونق می‌بخشد. در طول سالیان، درباره مسایل مربوط به معماری بارها و بارها بحث کرده‌ام. این کتاب را برای پاسخ به این مسایل با استفاده از مجموعه نامه‌هایی برای دوستان، همکاران و شما خوانندگان درباره فرآیند خلق معماری نوشته‌ام. نامه‌ها به توضیح الهامات و خلق معماری می‌پردازند. این نامه‌ها تاریخچه‌ای از چگونگی تبدیل معماری به شکل امروزی آن ارائه می‌کند. آن‌ها روش درک و خلق معماری و راه‌های رسیدن به تصمیمات بی‌شماری که برای ایجاد طراحی مناسب ضرورت دارد را عرضه می‌کنند.

عنوان کتاب: مثل یک معمار فکر کنید
مترجم: سپیده مهرجویا
نویسنده: هال باکس
ناشر : انتشارات یزدا


منبع: آرل

logo-samandehi