پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و دومین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا

امروزه فناوری نقش اساسی در بهبود زندگی مردم ایفا می نماید لذا استفاده از نظریات و تخصص جامعه نخبگان دانشگاهی و صنعتی برای برنامه ریزی جهت تقویت چرخه صنعت و تولیدات در زمینه های مختلف علوم، مهندسی و بکارگیری یافته های جدید جهت بومی سازی و بکارگیری تکنولوژه های نوین مهندسی در جهان یک نیاز مهم می باشد.

فناوری چه درونزا و مبتنی بر فعالیتهای تحقیق و توسعه داخلی باشد و چه با منشأ خارجی و برونزا تلقی شود، مستلزم مدیریت بر فرآیند انتقال و توسعه می باشد. نوآوری عامل پیشرفت کشورهای توسعه یافته و عامل حسرت کشورهای در حال توسعه می باشد. امروزه ضرورت توجه به وجود عناصر کاربردی در علوم و مهندسی می تواند حتی پایه های تولید ناخالص ملی برای عرصه صادرات پایدار به کشورهای منطقه و جهان تلقی گردد لذا تقویت هرچه بیشتر تکنولوژی در علوم و مهندسی و توسعه پایدار شهری موجبات باروری و خودباوری مردم یک کشور را نوعاً افزایش داده و آنرا به یک کشور مهم در جهان تبدیل می نماید. آنچه مسلم است حرکت به سوی توسعه وآبادانی زمانی محقق خواهد شدکه زیرساخت های علمی وعملی موجودباشد، دانشگاه ها ، سازمان های مهندسی وسایردستگاه های اجرایی ضامن ومجری ایجاد این زیرساخت ها می باشند.

از این رو برگزاری پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و دومین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا در دانشگاه Kasem Bundit بانکوک در راستای برگزاری موفق دوره قبلی کنفرانس در این دانشگاه معتبر کشور تایلند و بازتاب بسیار گسترده آن و با بهره گیری از تجارب گذشته، اساتید بزرگوار دانشگاه های معتبر بانکوک و جهان و نهادهای علمی پژوهشی فرصتی مناسب جهت تبادل اطلاعات و ارائه ی یافته های پژوهشی نوین و گردهم آوردن صاحب نظران، اندیشمندان، دانشگاهیان، سیاستگزاران و مدیران، سازمانهای ذی ربط و علاقه مند، مهندسین مشاور و متخصصان و علاقه مندان مباحث مهندسی ،علوم و علوم انسانی، عمران، معماری و شهرسازی می باشد. برگزاری این کنفرانس و کنگره امكان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه ها ومراكزتخصصی کشور و جهان درزمینه مفاهیم مشترك علوم، مهندسی، عمران، معماری، شهرسازی و سایرموضوعات مرتبط با محورهای کنفرانس و کنگره را فراهم می سازد.

بر این اساس، دبیرخانه پنجمین کنفرانس بین المللی پژوهش در علوم و مهندسی و دومین کنگره بین المللی عمران، معماری و شهرسازی آسیا با افتخار از تمامی متخصصان، كارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراكز علمی، تحقیقاتی و صنعتی دعوت می نماید با شرکت در برنامه های متنوع این کنفرانس و کنگره در این دو رویداد مهم بین المللی مشارکت نموده وبا ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود، زمینه دستیابی به اهداف فوق را فراهم سازند.

تاریخ های مهم:

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: 8 خرداد ماه 1399
اعلام نتایج داوری مقالات: 18 خرداد ماه 1399
آخرین مهلت ثبت نام: 25 خرداد ماه 1399
کنفرانس: 16 مرداد ماه 1399


جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات به سایت کنگره مراجعه نمایید.


logo-samandehi