«پرده ای از حماسه» در فرهنگ سرای ارسباران

با فرارسیدن اربعین حسینی، نمایشگاه نقاشی قهوه خانه ای با عنوان "پرده ای از حماسه" از نوزدهم شهریورماه 1401 در نگارخانه ی هنر فرهنگ سرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، این نمایشگاه شامل 9 اثر با مضامین حماسه کربلا و با عناوین ندامت جناب حربن یزید ریاحی، ننوشیدن آب توسط حضرت عباس (ع) از فرات، اجازه به میدان رفتن توسط حضرت عباس (ع)، شهادت حضرت علی اکبر(ع) در آغوش امام حسین (ع)، شهادت حضرت علی اصغر بر دستان امام حسین (ع)، شهادت حضرت امام حسین (ع) در گودال قتلگاه و قرائت خطبه توسط حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) در بارگاه یزید می باشد.

در این نمایشگاه آثار اساتید و هنرمندان برجسته هچون منصور وفایی، احمد خلیلی، محمدرضا پورفرزانه، سیدحسین حسینی از مجموعه آثار موجود در گنجینه ی فرهنگ سرای ارسباران به نمایش درآمده است.

علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه، همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 17 به نگارخانه ی هنر واقع در خیابان شریعتی، خیابان جلفا، کوچه عقاب مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 22873399 تماس حاصل نمایند. لازم به ذکر است این نمایشگاه تا پنجم مهرماه 1401 دایر می باشد.

logo-samandehi