انجمن عکاسان ایران برگزار می کند

هشتمین دوره ده روز با عکاسان ایران در خانه هنرمندان ایران

هشتمین دوره «۱۰ روز با عکاسان ایران» به همت انجمن عکاسان ایران و به دبیری اسماعیل عباسی برگزار می شود.


به گزارش
گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان ایران، این انجمن یک انجمن سراسری است و با ۶ انجمن دیگر (میراث فرهنگی، مطبوعاتی، سینما، تئاتر، صنعتی و تبلیغاتی، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس) که در رشته عکاسی فعال هستند، تفاوت دارد.

شورای هنری ۱۰ روز با عکاسان ایران نیز متشکل از دکتر مهدی مقیم نژاد، رامیار منوچهرزاده، زانیار بلوری و بهنام صدیقی تشکیل شده است.

در بخش نمایشگاهی این دوره از «۱۰ روز با عکاسان ایران» بیشتر آثار از عکاسان زیر ۳۵ سال است و در مجموع ۴۰ پروژه به نمایش گذاشته می شود.

همچنین کتابی برای نمایشگاه منتشر می‌شود که حدود ۱۶۰ صفحه است و دربردارنده ۴۰ پروژه عکاسی و استیتمنت‌های آنها است.

در بخش نشست های این دوره از «۱۰ روز با عکاسان ایران» ۳۴ نشست با حضور عکاسانی که در این نمایشگاه اثر دارند، برگزار می‌شود، و نشست هایی نیز با حضور هادی آذری، صیاد نبوی، فواد نجم‌الدینی، رهام شیراز، حمیدرضا سوری و نجف شکری برگزار خواهد شد.

کلیه نشست‌ها نیز مستندسازی می‌شود و علاقه‌مندان شهرستانی امکان این را دارند که از طریق پخش زنده اینترنتی، پادکست‌ها و فیلم‌هایی که روی سایت ۱۰ روز با عکاسان و سایت "به گوش" قرار می‌گیرد، در جریان کلیه رویدادها قرار بگیرند.

هشتمین دوره «۱۰ روز با عکاسان ایران» از ۸ الی ۱۸ آذرماه به همت انجمن عکاسان ایران در خانه هنرمندان ایران به نشانی خیابان طالقانی، موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر برگزار می شود

logo-samandehi