نگاهی به پاویون edoardo tresoldi در عربستان سعودی

پایتخت عربستان سعودی ریاض میزبان پاویون طراحی شده توسط edoardo tresoldi و studio studio studio با ارتفاع ۲۶ متر، شده است.

به گزارش گالری آنلاین، این سازه با ارتفاع 26 متر ، از ویرانه های محلی بیرون می آید و با ایجاد تجربیات مختلف از طریق فضاهای متمایز، رابطه صمیمی بین انسان ، منظره و معماری را زیر سوال می برد.

در سپتامبر 2019 ، عربستان سعودی به دنبال ابتکار عمل برای متنوع سازی اقتصاد وابسته به نفت خود، درهای خود را برای گردشگران خارجی گشود. gharfa توسط edoardo tresoldi و studio studio studio توسط کمیته فصل diriyah راه اندازی شد و در پروژه موقت خلاق diriyah شکل گرفت، که با تجربه و طراحی استودیوی مستقر در دوبی طراحی و تنظیم شده است.

این پروژه نزدیک به منطقه at-turaif است - یک میراث جهانی یونسکو که به زودی افتتاح می شود و میزبان موزه ها و مؤسسات فرهنگی است و تمایل این کشور را برای گسترش پیشنهادهای فرهنگی خود افزایش میدهد.

برای این پروژه و به عنوان مدیر هنری studio studio و edoardo tresoldi با همکاری طراح alberonero ، نوازنده max magaldi و طراح باغ matteo foschi همکاری کرد.آنها با هم یک چیدمان همه جانبه ایجاد کردند که از بازدید کنندگان دعوت می کند که با ساختار مشبک Tresoldi ، نصب پارچه نیمه شفاف alberonero’s ، فضای سبز foschi و روایت صوتی magaldi احاطه شده ، استراحت و مراقبه کنند.

آقای tresoldi که به دلیل مجسمه های مشبک با سیم و بطور نامحسوس زیبا در مقیاس بزرگ مشهور است، در این اثر قدمی فراتر از کار معمول خود در ترکیب قطعات با محیط اطراف برداشته است. این بار او ساختاری را ایجاد کرده است که یک قلعه معماری است و به آنچه در درون اتفاق می افتد می پردازد. gharfa همچنان از مارک تجاری این هنرمند استفاده می کند اما برای ترسیم و حک کردن فضاها و مسیرها ، آن را با چوب پنبه ترکیب کرده است.

logo-samandehi