گزارش تصویری نمایشگاه گزیده آثار محمد ابراهیم جعفری در خانه هنرمندان ایران

بخش اول

نمایشگاه گزیده آثار هنرمند نقاش، شاعر، محمد ابراهیم جعفری ۱۳۹۷ - ۱۳۱۹ تحت عنوان "در سفر با ماه" در خانه هنرمندان ایران عصر روز بیستم دی ماه 98 با حضور اساتید حوزه هنرهای تجسمی، علاقه مندان و هنرمندان کشور افتتاح شد.

به گزارش گالری آنلاین، این نمایشگاه که به همت انجمن هنرمندان نقاش و با تلاش همسر و خانواده ایشان از مجموعه شخصی هنرمند انتخاب و به نمایش در آمده و شامل مجموعه ای از آثار پنج دهه از فعالیت این هنرمند معاصر کشور است.

در بیانیه این نمایشگاه که به قلم مریم محمدی (همسر استاد جعفری) و دختر ایشان، دکتر سارا جعفری نوشته شده است، بر این نکته تاکید شده که برخی از آثار این مجموعه برای بار نخست به نمایش در آمده و میتوان گفت هنرمند خود نمایش گردان این نمایشگاه است. کتاب گزیده آثار این هنرمند نیز که به صورت دو زبانه منتشر شده است، پنج شنبه ۲۶ ام دی ماه توسط نشر نظر در خانه هنرمندان ایران با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان رونمایی خواهد شد.

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه و مشاهده آثار مجموعه شخصی محمد ابراهیم جعفری میتوانند تا یکم بهمن ماه همه روزه بجز شنبه ها به نشانی خیابان طالقانی، موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر، خانه هنرمندان ایران، گالری های ممیز و زمستان مراجعه نمایند.

logo-samandehi