نگاهی به طراحی TOPOL 27 در روسیه

فضای داخلی پوشیده از بلوط این کابین یک فرار گرم از آب و هوای بیرون است.

به گزارش گالری آنلاین، معماران Ivan Ovchinnikov، Olga Sandakova و Anna Kirill Kazakov از DublDom به همراه طراح داخلی Kandybovich اخیراً یک خانه پیش ساخته مدولار به نام "TOPOL 27" را تکمیل کرده اند.

این پروژه که به عنوان یک کابین برای یک هتل در روسیه طراحی شده است، از مواد مقاوم در برابر سایش، مناسب برای استفاده فعال به صورت اجاره روزانه استفاده می کند.

نمای بیرونی از فلز و چوب مشکی ساخته شده است که به دلیل اینکه با ظرافت در هر محیطی قرار می گیرد، بر طبیعت تسلط ندارد و با تعداد زیادی از خانه های یکسان هماهنگ به نظر می رسد، انتخاب شده است.

کابین 290 فوت مربعی (27 متر مربع) شامل یک اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق نشیمن، حمام و اتاق رختکن است که همگی پیش ساخته خارج از محل هستند. یک پنجره بزرگ نمایی منحصر به فرد از فضای باز را فراهم می کند و در عین حال اجازه می دهد نور طبیعی کافی به داخل جریان پیدا کند.

فضای داخلی دارای موادی مانند بلوط طبیعی، فلز سیاه، پیشخوان سنگی و شیشه است. نقشه اتاق باز، دارای یک تخت برافراشته در کنار نمای پنجره است، در حالی که یک نیمکت به عنوان یک پله و یک صندلی برای منطقه غذاخوری عمل می کند.

یک شومینه کوچک مشکی چوب سوز اجازه می دهد تا فضای داخلی در یک روز سرد گرم شود.

در آشپزخانه، پیشخوان مشکی و سخت افزار مکمل شومینه مشکی و قاب پنجره های نزدیک وجود دارد.

logo-samandehi