فراخوان رزیدنسی هنرمندان در ایتالیا

هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی و نمایش میتوانند برای برنامه اقامت دو هفته ای موزه The Museum of Loss and Renewalا ایتالیا اقدام نمایند.

به گزارش گالری آنلاین، برنامه اقامت انفرادی TAKING TIME / PRENDENDO TEMPO برای حمایت از تحقیق، مطالعه و یا توسعه کار جدید طراحی شده است. ورود به برنامه ها برای هنرمندان تجسمی، فیلمسازان، نویسندگان، هنرمندان نمایشی، کیوریتورها، طراحان، موسیقیدانان و محققانی که به صورت فردی یا مشترک کار میکنند، آزاد است. در این رویداد از افراد و گروه ها و برنامه های کاربردی بین رشته ای استقبال میشود. The Museum of Loss and Renewal تمام تلاش خود را می کند تا اطمینان حاصل کند که می توانید به آنچه که در نظر دارید دست یابید. تأثیر کارهایی که ساکنان در طول یک دوره اقامت انجام می دهند برای بسیاری از جوامع و زمینه ها در سراسر جهان مفید است، به عنوان مثال، نمایشگاه ها، نشریات، برنامه های مدیریت شده، محیط های آموزشی و غیره مهیا خواهد شد.

موزه (The Museum of Loss and Renewal) در این دوره ارائه می دهد:

- دانش محلی؛ تاریخ و شرایط فعلی محیط

- معرفی به مجموعه ها، محیط های محلی و منطقه ای مربوط به هنر

- نقد کار در دست اجرا توسط متصدی موزه

- پروفایل شخصی در وب سایت موزه

- حضور در رسانه های اجتماعی: به روز رسانی منظم در طول دوره اقامت

- زمان: برای تولید، تأمل، کاوش، تمرکز

- تمرین انفرادی

- تمرین با گروه همتایان بین المللی

- تمرین های بین رشته ای

- اشتراک گذاری

- فضای کار / استودیو

- اقامتگاه

- کتابخانه

- دسترسی به طبیعت

- امکانات محلی

محل:

این اقامتگاه در Collemacchia، در پارک ملی آبروزو، لاتزیو و مولیز ایتالیا، یک منطقه حفاظت شده با اهمیت و زیبایی استثنایی واقع شده است.

این منطقه روستاهایی پر جمعیت دارد که به دلیل جامعه بزرگ مهاجرانی که به طور مداوم بین کشورهای اروپایی، کانادا و ایالات متحده آمریکا نقل مکان میکنند، عمدتاً سه زبانه (ایتالیایی-فرانسوی-انگلیسی) هستند، که ناشی از مهاجرت اقتصادی است که حدوداً در سال 1850 آغاز شده است.

دهکده Collemacchia قرن ها محل زندگی خانواده ایتالیایی Tracy Mackenna بوده است و متولیان The Museum of Loss and Renewal پیوندهای قوی با جامعه محلی که به شدت از برنامه های اقامت حمایت می کنند، ایجاد می کنند.

تعامل با دنیای طبیعی در آستان موزه The Museum of Loss and Renewal آغاز می شود و مناظر کوهستانی آپنین و مینارد محیطی عالی برای تمرین بازتابی ارائه می دهد.

زمین دست نخورده و وسیع دارای تاریخ غنی و پیچیده ای است که در معماری، آداب و رسوم، زمین های کشاورزی و جنگل های منطقه قابل مشاهده است که همه از طریق مسیرهای باستانی قابل دسترسی هستند. سکونت سامنیت ها و رومی ها در بسیاری از زمین های باستانی در سراسر منطقه به شدت احساس می شود.

محل اقامت

ساکنان در دو خانه در فاصله چند دقیقه پیاده روی از یکدیگر اسکان داده شده اند. خانه ها دارای آشپزخانه، حمام، اتاق نشیمن، و اتاق خواب های دو نفره هستند. این مکان دارای سیستم گرمایش مرکزی و اینترنت سراسری است. نظافت نیز در هزینه دریافتی گنجانده شده است.

استودیوها / فضاهای کاری

فضاهای استودیویی در ساختمان هایی قرار دارند که در فاصله چند دقیقه پیاده روی از یکدیگر و محل اقامت قرار دارند. اینترنت در سراسر فضا وجود دارد.

هزینه ها

هزینه اقامت برای هر نفر 400 یورو در هفته است. پس از پذیرش 50 درصد پیش پرداخت (غیر قابل استرداد) دریافت میشود.

نحوه ارسال درخواست و مدارک لازم:

متقاضیان باید یک PDF حاوی اطلاعات زیر را به curators@themuseumoflossandrenewal.life ایمیل کنند.

- انگیزه نامه: در مورد آثار خود و اینکه چرا مایل به اخذ اقامت هستید / حداکثر 250 کلمه

- پروپوزال: توضیح درباره ارتباط موضوع آثار شما با برنامه The Museum of Loss and Renewal / حداکثر 200 کلمه

- رزومه: حداکثر یک کاغذ A4

- پورتفولیو: آدرس وبسایت هنرمند یا مستندات کار بصری/ حداکثر دو کاغذ A4

- اولویت را برای استفاده از فضای داخلی یا خارجی استودیو توضیح دهید.

- دوره اقامت: تعداد هفته ها (حداقل 2 هفته)

- اطلاعات تماس: آدرس ایمیل، تلفن (شامل کد کشور/منطقه)

- دسترسی: در صورت لزوم، اطلاعاتی در مورد هر گونه الزامات دسترسی درج کنید

لطفاً فایل PDF خود را اینگونه نام‌گذاری کنید: FULL NAME_TTRP2023

برنامه ها به صورت چرخشی در نظر گرفته می شوند

خانواده هنرمندان میتوانند در این رویداد همراه آنها باشند.


مهلت ثبت نام : 01 آگوست 2023 (10 مرداد 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi