هنرمندان نقاش ایروان در «صبا»

نمایشگاه آثار هنرمندان ارمنستان با ارائه ۲۸ اثر از ۸ چهره شناخته شده و نوگرای نقاشی این کشور روز دوشنبه ۳ خرداد ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در نگارخانه فرشچیان گشایش می یابد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی، هنری، پژوهشی صبا- وابسته به فرهنگستان هنر- این مجموعه آثار در تکنیک های : رنگ روغن، اکرولیک، کولاژ، میکس مدیا روی بوم ، روایتی مدرن از تاریخ، طبیعت، فرهنگ و زندگی ارمنستان و ایروان را در تنوعی از گرایشها و شیوه های هنری از واقع گرایی تا انتزاعی، مفهومی، فرم گرا و سمبلیک به نمایش می گذارد.

آرمن آدیلخانیان، آشوت اواکیان، آرتورس هاکوبیان، آرمن بابایان، گارو چتچیان، خاچیک هوهانسیان، سرکیس گوگوریان، وارتیتر کاراپتیان، هشت هنرمند شاخص اهل ایروان ارمنستان هستند که با آثار خود در این نمایشگاه حضور دارند. تمامی این هنرمندان دارای یک سابقه حرفه ای و جایگاه معتبر در نقاشی این کشور بوده و بیشتر آنان سابقه برگزاری نمایشگاههایی در نقاط مختلف جهان را در کارنامه دارند.

نمایشگاه نقاشان ایروان از ۴ الی ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در نگارخانه فرشچیان چشم انتظار مقدم همه علاقمندان به هنر کشورها و تمدنهای همجوار خواهد بود.

logo-samandehi