فراخوان رقابت طراحی Andreu World

"ساخت دنیای بهتر" موضوع این رقابت است که با هدف پاسخ به نیاز مبرم به دیدگاهی جدید در طراحی، تولید و توزیع در مقیاس جهانی پایدارتر، برگزار میشود.


به گزارش گالری آنلاین، رقابت بین المللی طراحی Andreu World از سال 2001 هر ساله برگزار شده و مطمئناً آن را به یکی از بی نظیرترین رقابت ها در جهان تبدیل کرده است که در حوزه طراحی صندلی و میز منحصر به فرد است.

این رقابت که توسط طراحان سرشناس، معماران و دیگر متخصصان این صنعت ارزیابی میشود، ایده آل ترین رقابت برای دانشجویان یا افراد حرفه ای در صنعت طراحی بشمار می رود. رقابت امسال با هدف حمایت و تشویق استعدادهای جدید در زمینه طراحی صندلی یا میز پایدار متمرکز است.

بیست و سومین مسابقه بین‌المللی طراحی Andreu World به عنوان یک دوره ویژه، Circular Design®️ Challenge نامیده شده است. این رویداد فراخوانی برای تمامی صنعت ها تحت شعار "ساخت دنیای بهتر" است. هدف از این چالش پاسخ به نیاز مبرم به دیدگاهی جدید در طراحی، تولید و توزیع است که در مقیاس جهانی پایدارتر باشد.

طرح های ارسالی باید اورجینال بوده و مدل ها باید به همراه متریال های موجود در پروژه در مهلت تعیین شده به دفاتر مرکزی Andreu World ارسال شوند.

استفاده از متریال های پایدار مانند موارد زیر مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت:

- چوب که کمترین تأثیر زیست‌ محیطی را با ردپای کربن کمتر از هر ماده دیگری ایجاد می‌کند.

- ترموپلیمرهای بازیافتی و قابل بازیافت، بیو پلاستیک ها، منسوجات بازیافتی و غیره.

- متریال های جدید و پایدار

- متریال های 100% بازیافتی و قابل بازیافت (پلاستیک، فلزات، پارچه...)

- و سایر متریال ها از قبیل لمینت، شیشه، فلزات، ترموپلیمرها و سنگ طبیعی

شرکت در این رقابت رایگان است.

مراسم اهدای جوایز در دسامبر 2024 برگزار خواهد شد.


جوایز:

نفر اول : ۴۰۰۰ یورو

نفر دوم : ۲۰۰۰ یورو

سه لوح تقدیر که از سوی هیئت داوران اعلام خواهد شد.


آخرین مهلت ثبت نام: 29 نوامبر 2024 (9 آذر 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi