فراخوان عکاسی Photography 4 Humanity

رقابت عکاسی Photography 4 Humanity از عکاسان سراسر جهان دعوت می‌کند تا با روایت‌های بصری خود، تأثیرات چندوجهی تغییرات آب و هوایی بر جوامع آسیب‌پذیر و فعالیت های قهرمانان در زمینه آب و هوا که برای آینده‌ای پایدار تلاش می‌کنند، نمایش دهند.


به گزارش گالری آنلاین، این مسابقه با برجسته کردن این موضوعات مهم از طریق لنز عکاسی، به دنبال افزایش آگاهی و الهام بخشیدن به اقدام به سمت عدالت آب و هوا است و تغییرات آب و هوایی را به عنوان یک موضوع مبرم حقوق بشر به رسمیت می شناسد.

این مسابقه برای عکاسان آماتور و حرفه‌ای آزاد است و طیف گسترده‌ای از شرکت‌کنندگان را تشویق می‌کند تا دیدگاه‌ها و بینش‌های خود را در مورد عدالت اقلیمی به اشتراک بگذارند. این رقابت بستری برای داستان هایی است که اغلب ناگفته می مانند. گنجاندن تصاویری که افراد و گروه‌هایی را به نمایش می‌گذارد که از تغییر حمایت می‌کنند و درگیر تلاش‌های کاهش و معکوس کردن در برابر تغییرات آب و هوا هستند، هدف مسابقه برای مستندسازی و انتشار روایت‌های تاثیرگذار در صحنه جهانی را تقویت می‌کند.

رویداد Photography 4 Humanity علاوه بر فراهم کردن مکانی برای داستان سرایی قدرتمند، به عکاسان این فرصت را می‌دهد تا به رسمیت شناخته شوند و به گفتگوی بزرگتر در مورد حقوق بشر و پایداری محیطی کمک کنند. تصاویر منتخب نه تنها در مکان‌های معتبر از جمله مقر سازمان ملل به نمایش گذاشته می‌شوند، بلکه نقش مهمی در افکار عمومی و تقویت واکنش جمعی به تغییرات آب و هوا دارند. از طریق این رقابت جهانی، Photography 4 Humanity می‌خواهد تأثیری ماندگار ایجاد کند و از شرکت‌کنندگان و بینندگان می‌خواهد تا در مورد ابعاد انسانی تغییرات آب و هوایی و نیاز فوری به اقدام برای محافظت از سیاره ما و ساکنان آن فکر کنند.


افراد بالای ۱۸ سال میتوانند در این رویداد شرکت کنند.

شرکت در این رویداد رایگان است.


آثار منتخب در UN.org به نمایش در خواهد آمد و ۵ هزار دلار آریکا برای منتخب رویداد در نظر گرفته شده است. همچنین آثار منتخب در اجلاس سران جهانی آب و هوا در دانشگاه آکسفورد به نمایش در خواهد آمد.


آخرین مهلت ثبت نام: 1 آگوست ۲۰۲۴ (11 مرداد ۱۴۰۳)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi