فراخوان مسابقات عکاسی ZEISS

سازمان عکاسی جهانی و ZEISS مسابقه عکاسی با تم زندگی روزمره را برگزار میکنند و آثار برگزیده در لندن به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش گالری آنلاین، سازمان عکاسی جهانی و ZEISS برگزاری این مسابقات را بر عهده دارند. پیرو جشنواره عکاسی بسیار موفقی که سال گذشته با تم "مفهوم در مکان "برگزار شد و عکاسان 16 کشور را جذب کرد امسال نیز خواسته شده عکاسان تصاویر خارق العاده ای از زندگی روزمره ی خود به ثبت برسانند. یکی از نکات مورد توجه داوران ایجاد مستند ارتباطی توسط عکسها بین چندین مکان می باشد. شرکت کنندگان باید در ویرایش عکس دقت کافی به خرج دهند.عکسی که برای اولین بار در این مسابقهد ر معرض دید عموم قرار می گیرد باید بین تاریخ های 1 ژانوبه 2012 تا 7 فوریه 2017 ثبت شده باشد کاری هم که قبلا منتشر شده باید بعد از 1 ژانویه 2016ثبت شده باشد.حتما خلاصه ای از عکس در کنار اثر ارسالی شرح داده شود و تارخ ثبت عکس نیز روی آن درج شود.

ویژگی های اثر ارسالی:

حداقل 3 و حداکثر 10 عکس

اندازه ی حجم عکس حداقل 800 کیلوبایت و حداکثر 5 مگابایت

فرمت:

JPEG و TIFF

اندازه:

A5 , A4

هزینه ای برای ثبت نام اخذ نمی شود و تمامی افراد بالای18 سال امکان شرکت در مسابقه را دارند.

جوایز:

نفر اول؛

لنز دوربین زییس به ارزش 12هزار یورو و 3هزار یورو هزینه ی سفر به مکان مورد نظر عکاس جهت ثبت پروژه عکاسی.

عکس های این پروژه در پلاتفرم سایت سازمان عکاسی جهانی و شبکه های اجتماعی مربوطه در معرض دید عموم قرار می گیرد و نیز مصاحبه با گروه ویژه سازمان عکاسی جهانی انجام می شود. عکس برگزیده در صفحه ی اولیه ی سایت نیز منتشر می شود.

مابقی برگزیدگان؛

انتشار اثر افراد در سایت

عکس های برگزیده در نمایشگاه خانه سومستر لندن بین تاریخ 21 آوریل تا 7 می سال 2017 به نمایش در خواهد آمد. در طی نمایشگاه آثار برگزیده ی مسابقات عکاسی سونی نیز به نمایش گذارده می شود.

فرصت نهایی شرکت در این رقابت ها تا 7 فوریه 2017 می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

تهیه و تنظیم: آیسان کریملو

logo-samandehi