پنج طرح برتر چهارپایه برای جایگزینی صندلی های سنتی

صندلی های سنتی همواره بخشی از مبلمان معمول در خانه ها و محیط کار بوده‌اند؛ اما با پیشرفت طراحی و نیاز به تغییر در فضاهای مختلف، طرح های جدیدی برای جایگزینی صندلی های سنتی به وجود آمده است.

به گزارش گالری آنلاین، در این مطلب، پنج طرح برتر چهارپایه برای جایگزینی صندلی های سنتی معرفی می شوند که با طراحی های منحصر به فرد و ویژگی های جدید، تجربه نشستن را به یک سطح جدید ارتقا می دهند.


۱- چهارپایه‌ی Pentagon

چهارپایه Pentagon که توسط Designerd طراحی شده است، یک چهارپایه کم ارتفاع است که با استفاده از پنج تکه چوب سخت یکسان ساخته شده است. قطعات چوب سخت به عنوان پایه عمل می کنند و نام آن را "Pentagon" می گذارند. پایه‌ها به هم بافته شده و با استفاده از صفحه ستاره به هم چسبیده‌‌اند و به راحتی قابل مونتاژ و جداسازی هستند. به گفته‌ی طراح پایه‌ها را می‌توان به سرعت تولید کرد.


۲- چهارپایه‌ی Sushant Vohra

این چهارپایه‌ی جالب، توسط Sushant Vohra طراحی شده است. دارای یک پلت فرم دایره ای کوچک است که به عنوان بخش نشیمن عمل می کند، با یک حجم ورق فلزی با روکش شفاف و بتونی که در آن قرار داده شده است و به عنوان تکیه گاه برای قسمت نشیمنگاه عمل می کند.


۳- چهارپایه‌ی Balanco

چهارپایه‌های Balanco توسط معماران Tati در طول دوره همه‌گیری طراحی شده‌اند تا به کودکان و بزرگسالان چیزی برای بازی و تعامل ارائه دهند! این چهارپایه ها علاوه بر اسباب بازی های جالب، گزینه های مناسبی برای نشستن هستند که از صخره ها و تخته سنگ ها الهام گرفته شده اند. می‌توان پایه را به شکل ها و الگوهای مختلف روی هم قرار داد و به نوبه خود هنرآفرینی کرد.


۴- چهارپایه‌ی Fels

این چهارپایه توسط OUT طراحی شده است که از بیشتر چهارپایه‌های موجود در بازار متمایز است زیرا از نظر زیبایی منحصر به فرد است و جنبه‌ی تزئینی نیز دارد. جنس چهارپایه بر عکس تصور از چوب ساخته شده است و سازگار با محیط زیست است.


۵- چهارپایه‌ی Drum

این چهارپایه مینیمال و در عین حال زیبا که Drum نام دارد، دارای طراحی جالبی است که روی هم چیده می شود. طراحی‌شده توسط استودیوی طراحی Teixeira، با استفاده از چوب پنبه و چوب ساخته شده است و از نظر پایداری رتبه بالایی دارد. نشیمنگاه این صندلی با استفاده از چوب پنبه ساخته شده، دارای سطوح گرد است و توسط پایه های چوبی باریکی با صندلی ترکیب می شوند و برای نشستن کاملاً راحت است.

logo-samandehi