جان بخشی به هزاران قطعه فلزی ضایعاتی

مواد دور ریخته شده جان تازه‌ای در هنر Brian Mock پیدا می‌کنند.


به گزارش گالری آنلاین، خلاقیت مبتنی بر اورگان قطعات فلزی ضایعاتی مانند میخ، پیچ، مهره و فیوز را جمع‌آوری کرده و آن‌ها را با هم ترکیب می‌کند تا مجسمه‌های فلزی بی‌نظیری از حیوانات مختلف خلق کند. خرس‌ها، سگ‌ها، گربه‌ها و بسیاری دیگر به‌عنوان مجسمه‌هایی در اندازه واقعی تصور می‌شوند.

چیزی که این قطعات را بسیار مسحورکننده می کند این است که کار دستی Mock حتی در محصول نهایی کاملاً مشهود است. در واقع، این مجسمه‌ها بینندگان را تشویق می‌کنند تا صدها و هزاران قطعه جداگانه که به هم جوش داده شده‌اند را از نزدیک ببینند. این رویکرد همچنین به آثار هنری Mock سبک منحصر به فردی می‌دهد که هم از نظر اندازه و شکل واقعی است، اما در پایان و بافت آن تا حدودی سورئال است.

سگ‌ها از محبوب‌ترین سوژه‌های او هستند و Mock درک خود از رفتار حیوانات را با خلق مجسمه‌هایی در حالت‌های مختلف نشان می‌دهد. برخی از سگ های با نیش کشیدن یک توپ تنیس و در حال دویدن به تصویر کشیده می شوند، در حالی که برخی دیگر با انتظار نشسته اند، به طوری که برای جلب توجه التماس می کنند. Mock همچنین به نوبه‌ی خود با پروژه های چالش برانگیز، مانند شیری به طول 6 فوت، دست و پنجه نرم کرده است. در این مورد، او قطعات فلزی متعددی را دستکاری کرد تا بافت یک یال چشمگیر را تقلید کند. ترکیب غیرعادی مواد غیرمتعارف و واقع گرایی دقیق، در هر مجسمه‌ای سرگردان است.


logo-samandehi