اجسام روزمره در قالب ظروف چینی

ظروف چینی معمولاً با اشیاء ظریف و آراسته مربوط به دوران سنتی‌تر مرتبط است، اما در دستان براک دیبور، ابزاری است برای حفظ حافظه.


به گزارش گالری آنلاین، مجسمه‌ساز مستقر در لس‌آنجلس، قطعات سرامیکی زیبایی را با الهام از اشیاء رایج معاصر، مانند توپ بسکتبال یا جعبه تولید می‌کند و ترکیبی بسیار متضاد از فرم و مواد ایجاد می‌کند.

دبور اولین بار در سال 2008 وارد مجسمه سازی با چینی شد و لحظه ای را که سرانجام توانست بدنه چینی خود را توسعه دهد به عنوان نقطه عطف تمرین خود توصیف می کند. این هنرمند به My Modern Met گفت: "به دست آوردن تجربه و دانش با این ماده باعث شد که من واقعاً عاشق کار با آن به دلیل زیبایی باورنکردنی و در عین حال ویژگی های کاری چالش برانگیز آن باشم. این چالش با مواد چیزی است که من آن را دوست دارم، زیرا شما را مجبور می کند که واقعاً تیزبین بمانید و توجه کنید."

با کنار هم قرار دادن دو زیبایی ظاهری ناسازگار - اقلام معمولی و ظروف چینی ظریف - به روشی که ما افکار و تجربیات خود را جاودانه می کنیم صحبت می کند. او توضیح می‌دهد: "چیزهایی در مورد حفظ یک خاطره وجود دارد و اغلب اوقات ما می‌توانیم از طریق یک شی یا تصویر خاص از آن خاطرات استفاده کنیم. با توجه به اینکه ظروف چینی یکی از باستانی ترین مواد است از آن برای حفظ خاطرات اشیاء ملموس، استفاده شده است."


logo-samandehi