فراخوان مسابقه جایزه بزرگ هنرمند

رقابت بین المللی جایزه هنرمند (I.A.P.C.)، یکی از مسابقات هنر حرفه‌ای آسیا، به دنبال شاهکار نقاشی است که در نمایشگاه Art Revolution Taipei (A.R.T.) نمایشگاه 2024 نمایش داده می شود.


به گزارش گالری آنلاین، شرکت در این مسابقه برای تمامی هنرمندان حرفه‌ای بالای 18 سال آزاد است.

هر فینالیست یک گواهی نمایشگاه دریافت خواهد کرد. هیئت داوران جوایز متعددی را که به سه سطح اهمیت تقسیم شده اند اهدا خواهند کرد.

جوایز زیر اهدا خواهد شد:

مسابقات قهرمانی: Juror یک هنرمند را برای شرکت در International Artist Salon در A.R.T 2025 انتخاب می کند. گالری X-Power از برنده حمایت مالی خواهد کرد تا آثار هنری منتخب را در A.R.T 2025 و هزینه رفت و برگشت آثار هنری برای ارسال به Organizer به پرداخت خواهد کرد.

جایزه گالری: هیئت داوران تعدادی از هنرمندان را برای شرکت در سالن بین‌المللی هنرمندان در A.R.T 2025 انتخاب می‌کند. گالری X-Power از برندگان حمایت مالی خواهد کرد تا آثار هنری منتخب را در A.R.T 2025 به نمایش بگذارند و نیمی از هزینه رفت و برگشت آثار هنری برای ارسال به Organizer پرداخت خواهد کرد.

هیئت داوران تعدادی از هنرمندانی را که آثارشان با موضوع «Heterodimersion» مطابقت دارد انتخاب و گواهی‌های الکترونیکی به آنها اعطا می‌کنند. Heterodimersion پروتئینی متشکل از دو زنجیره پلی پپتیدی که از نظر ترکیب در ترتیب، تعداد یا نوع باقیمانده‌های اسید آمینه آنها متفاوت است. نمونه ای از هترودایمرهای غیر کووالانسی آنزیم ترانس کریپتاز معکوس است که از دو زنجیره اسید آمینه متفاوت تشکیل شده است.

انجمن بین المللی هنرمندان معاصر تایوان یکی از برترین مسابقات هنری آسیا، مسابقه بین المللی جایزه بزرگ هنرمند (I.A.G.P.C.) را سازماندهی کرده است. سازمان دهنده اکنون I.A.G.P.C را با Art Revolution Taipei (A.R.T.)، مهم ترین پلتفرم تبادل هنر در تایوان، ترکیب می کند تا هنرمندان را به بازار بین المللی معرفی کند.

فینالیست ها در 25 دسامبر 2023 در وب سایت رسمی اعلام خواهند شد.

تمام آثار هنری پذیرفته شده در طول نمایشگاه A.R.T به نمایش گذاشته می شود. نمایشگاه، 26 تا 28 آوریل 2024 است.

هزینه ورودی: رایگان


مهلت ثبت نام: 31 اکتبر 2023 (9 آبان 1402)

اعلام نتایج: 31 آگست 2024


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi