فراخوان سومین مسابقه بین‌المللی نقاشی پوپک

سومین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان با عنوان «پوپک»، ضمن رونمایی از پوسترِ آن به طور رسمی آغاز شد.


به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، آئین افتتاحیه و رونمایی از پوستر سومین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان که با نام پوپک شناخته می‌شود، امروز دوشنبه (۲۹ آبان‌ماه) با حضور جمعی از دانش‌آموزان این شهر برگزار شد.

به گفته کمال حیدری، معاون فرهنگی شهردار اصفهان «جاهای دیدنی شهر من» برای این دوره از مسابقۀ پوپک به این علت انتخاب شده است تا کودکان و نوجوانان ما به محیط اطراف خود توجه بیشتری داشته باشند.

مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان و نوجوانان اصفهان، رویدادی است که هر سال از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با محوریت خانه کودک برگزار می‌شود. در سومین دورۀ این مسابقه که در برگزاریِ آن اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اصفهان نیز شهرداری را همراهی خواهند کرد، موضوع «جاهای دیدنی شهر من» برای نقاشی‌ها تعیین‌شده است.

کودکان و نوجوانان ایران و همچنین خارج از ایران در حالی که بین ۴ تا ۱۸ سن داشته باشند از ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲ تا ۱۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ مهلت دارند تا نقاشی‌های خود را به نشانی www.iicpf.com ارسال کنند. برگزیدگان مسابقه نیز در اردیبهشت ۱۴۰۳ معرفی خواهند شد.

logo-samandehi